Alla inlägg den 2 november 2011

Av svalan - 2 november 2011 22:32

Jag vet inte var jag ska börja, vet inte vilken tråd jag ska börja dra i för att kunna lösa upp knuten. För tillfället känns det mest hopplös. Vi har alla tittat djupt i pandoras ask och är faktiskt inte säker på om ens hoppet lever kvar. Inte länge till i alla fall. Enligt myten ska just hoppet vara det sista som finns kvar där nere i kärlet, men om även det försvunnit... Ja då blir det nog mörkt.


Och det är lite vad det är just nu. Mörkt.


Hur jag än vrider och vänder på saken kommer jag inte fram till någonting. Ena stunden är jag helt säker på att jag funnit svaret, för att i nästa återigen kastas in i förvirring. Alla dessa olika teorier, idéer och tankar gör mig galen. Att hackas i småbitar, lemlästas för att sedan stekas i en stekpanna skulle kännas bra i jämförelse med det här.  

Ovido - Quiz & Flashcards