Alla inlägg under september 2012

Av svalan - 17 september 2012 22:12

Som man bäddar får man ligga. Tillslut får vi alla vad vi förtjänar. 

Och kanske viktigast av allt, behandla andra som du själv vill bli behandlad.  


-----------------------------

Ingen ska komma och stampa på min mark utan tillåtelse. Definitivt inte tro att tid kan sudda ut och till integöra. Vem tror hon att hon är? Om det inte går med mig kan man alltid försöka med R. Manipulativa kvinna, ge dig!


Allt mitt är mitt, och allt ditt kan du köra långt upp i din kantiga världsdel. 



Yeah, I'm back on track!





Av svalan - 10 september 2012 08:10

Drömde om dig häromdagen. Dessutom saknar jag dig. Precis just nu är allt mycket mer påtagligt, sådär nära och verkligt. Saknar att prata med dig. Att kunna ringa, skicka iväg ett litet sms.

Är du lika tjurskallig som jag är, och har bestämt dig för att vara den som inte hör av sig först eller tänker du inte på mig någonting alls längre?  Jag bara undrar om jag passerar i ditt hjärnsystem lika ofta som du figurerar hos mig.



Ovido - Quiz & Flashcards