Alla inlägg under juni 2016

Av svalan - 20 juni 2016 09:55

Det vore så bra om du gick din väg

stängde dörren och aldrig komma tillbaka

Att du gjorde det åt mig så jag inte hade något val

Inget sen, inget kanske, inget om, inget inget inget


Jag låter dig ha din onsdagkväll, din frånvaro och allt som kommer med det


Alla val kostar, allt ger konsekvenser

Så fokus på rätt saker nu

Inte leva i det för flutna, det förgågna


Kom ihåg att du ville det här

Att du fortfarande vill

Att du står fast


Kavla upp armarna och lev lite för fan



Av svalan - 20 juni 2016 07:14

Huvudet högt, blicken framåt

Bygger upp det som rivits ner

Vägrar ge upp, kommer aldrig ge upp


Tillsammans med dig känns det möjligt

Allt är okej, allt är okej


Höger fot, vänster fot

Det gick så fort, allt snurrade runt


Höger fot, vänster fot

Sätter den ena framför den andra och börjar gå

Höger arm, vänster arm

Pendlar fram åt, pendlar bakåt

Vart är jag påväg?


Ge mig allt, ge mig hela världen

Ge mig allt som betyder nåt

Ge mig allt som betyder nåt

  

Höger fot, vänster fot

Det går snabbt nu, men vi hänger med

Höger arm, vänster arm

De är starkare nu, så mycket starkare nu


Du ger ett finger men jag tar en hel hand

Tar din hand

Kom om du vågar, vi har ju redan börjat gå

Börjat gå


Höger fot, vänster fot

Det går snabbt nu, men allt är mycket klarare nu

Höger arm, vänster arm

Pendlar framåt, pendlar bakåt

Vad väntar du på?

 Vi har ju redan börjat gå, börjat gå






Ovido - Quiz & Flashcards