Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Turn up the love

Av svalan - 29 juni 2012 23:55

Girls night på altanen. Mysigt som attans! Men var är karlarna? Tanken från början var ju att det bara skulle vara vi tjejer, men jag är grymt sugen på ett stort party! Alla har precis åkt hem och här sitter jag och känner att det rycker i mina lurviga. 


Tänker för mycket på saker som inte är just nu. Saker som hänt igår, eller saker jag hoppas ska hända inom en snart framtid. Övergår till att tänka att jag ska fokusera på Nu, och att det löser sig. Vågar inte riktigt hoppas, men det klickade ju?! Om det finns något i stil med övernaturliga krafter, önskar jag att det jag tänker nu faktiskt slår in. Att det finns något som känner av min vilja och hjälper mig dit. Evigt tacksam. 



Tänkte skriva " Tänk om han är mannen i mitt liv?!" Stört som attans. Samtidigt som jag faktiskt känner lite så är även på något vis kanske lite överilat, och patetiskt. Därefter blev jag skrockfull.. Tänk om jag förstörde det nu?

If you can dream it, you can make it.. 


Är rädd för att aldrig träffa någon. Att behöva leva ensam. Tänker på brors kommentarer om att jag är kräsen, alla komplimanger jag fått för att jag är så trevlig, lätt att umgås med, snygg, söt, rolig.. blabla.. Ska försöka fokusera på det. Kan andra lyckas ska jag banne mig också göra det!


En hyfsat tidigt läggdagstid, följt av en bra sund frukost och morgonträning kommer nog göra susen! 


Gaaaah! Vad jag är nyfiken på framtiden. Ibland så vill jag verkligen fuska lite, tjuvkika för att sen kunna njuta lugnt av livet med vetskap om att allt kommer lösa sig!


Ska försöka ta allt med lite ro. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av svalan - 9 juni 2017 10:23

Den jobbiga känslan av att vara fel, inte godkänd för de val man gör. Den ligger och skaver i mig, och gör att jag tvekar på mina egna beslut. Jag försöker stå upp för mig själv nu, betydligt mer än förut. Försöker vara stark, självständig och samtid...

Av svalan - 16 november 2016 09:14

Jag vet inte var jag ska börja, eller vad jag egentligen vill då fram. Det är ett enda virrvarv av en massa allt.   Sluta tänka! Kom igen, kör! Vad vill jag? Vad menar mina känslor? Vem var han egentligen? Kände jag honom alls? Varför är jag här?...

Av svalan - 13 november 2016 17:03

Dra åt helvete med dig ångest. Jag är trött på dig. Vi har spenderat så mycket tid ihop och det börjar bli så tröttsamt.   Idag följde du med mig innanför dörren, jag försökte mota ut dig men du var envis och hängde efter. Jag gav efter lite gran...

Av svalan - 26 augusti 2016 07:24

Tack för allt. Tack för tiden som var och det vi gjorde. Allt vi lärde oss och allt vi gick igenom. Det har format mig till den jag är idag och jag lovar att jag har blivit bättre på att både dammsuga och slänga smutstvätten i tvättkorgen. Vissa tar ...

Av svalan - 11 juli 2016 10:03

Livet tar ibland tvära vändningar. Man ställs inför beslut man länge kanske vetat om eller som kom plötslig, men inte vågat ta. Och plötsligt då står man där, man tar klivet, rycker plåstret och bara gör det. Det är inte många personer som kan ta en ...

Ovido - Quiz & Flashcards